Khamis, 17 Oktober 2013

Korban di Ofis SIB

Aku baru balik dr ofis sebelah sana.... sebetulnya pegi ofis sana untuk hantar report kat big bos yg tengah meeting... suppose hantar kul 9 memandangkan hari ni 1st day keje lepas balik cuti raya, maka semua PM kami tak sempat nak update report.. kena lah tunggu..... maka lambat lah dr kul 9am nya....

Maka, bos aku yg baik hati tu pun bagilah kunci keta dia untuk aku hantar report kat ofis sebelah sana...sempat lak aku nak minta izin untuk stay sejam dua kat sib ni since dia pun ada long hour meeting.... tp dengan syarat... "pastikan ada parking dalam..." hehehe... baik bos... sebab dia tak mau keta dia kena curi kalau parking kat luar compound kilang tu..

sampai2 je aku tengok staff tengah tunggu daging lembu sampai utk di siang2.... aku memang dah tau ada program korban 3 ekor today... tp aku tak penah lah amik bahagian dan join program ni pun.... aku pun sama2 lah teringin nak join them... 

 ini antara adik2 manis yg dah ready dgn apron plastik dan pisau nya...

 ini aku dengan Kak Inni teman dari masa belajar kat itm sampai lah sekarang ni masih sama2 berkawan.... 

alamak... aku tak pakai apron plastik tu lagi.... hehehe... nampak sgt tak buat keje nya... 


yehhh lembu dah sampai... acara menggantung daging...

dan lagi tu nak amik gambar... hahaha... this time dah pakai apron ek...

ehhh... aku buat apa, potong2 daging buat kari.....

ini geng potong organ dalaman.... zul dgn kak poi dengan si yani ni..... 



ini korang tau tak apa?.... klu tau... diam diam... klu tak tau pun tak ape..... tak jadi kesalahan pun.... gambar ini tiada kena mengena dgn apa2 cuma sebagai pelajaran untuk yg tak tau ek.... syyy.....

antara committe program korban.... 


last but not least..... aku lah ni.... nak gak ada gambar dlm program tu... 

di saat aku post kan gambar ni... aku baru balik dr sib makan2..... 

erkkkk.. kenyang... makan dgn bos.... hehehe...

Tiada ulasan: