Selasa, 8 Oktober 2013

Rose oren ku

Tiba-tiba..... dapat gambar whatsapp dr hubby.... bunga rose oren dan merah ..... 

pastu ada word

i love u

emmm.... background mcm dinding rumah aku... rose oren pun aku ada... tp pg td masa tinggalkan, belum mekar lagi.... 

yess..... rose orenku dah mekar...... oooo gumbira rasa.... naperlah aku tak penah dpt jumpa moment dia mekar.... 

seronok nya rasa hati bila rose menjadi.... tp rose pink aku tu, mcm sakit lak tak brp nak besar....  lambat pulak tumbesaran nya... 

nah... nak tayang rose oren ku.... 



ini pulak rose yg mekar dan tak gugur2 dari khamis lepas... hari ni dah hari ke 6 yea.... perghhh lama gak rose ni blossom.... kena cari nama dan cari other color dr merah utk spesis yg sama ni.... 

hati aku rasa berbunga2 lak..... tak sabar nak balik nak belek rose oren tu... 





Tiada ulasan: