Isnin, 31 Oktober 2011

Bola vs birthday member ....

Sabtu malam, final Piala Malaysia 2011 antara N9 dgn Tganu..... rata2 pilih Ganu ni..... ok tak pe... kita tengok match mlm tu sapa yg terer.... penyu ke rusa..... hati aku kuat kata N9 belasah Ganu 2-1.... tup tup... yesssssss..... jadi kenyataan beb..... menang beb... yg manis nya menang dek silly mistake by Sharbinee..... (aku mmg tak tau naper dia ni jadi gollie kebangsaan.. rekod tk brp bagus pun...) sure Sharbinee nangis kat bilik persalinan sbb lepaskan bola kan?.... dia patut tangkap, tp dia tampan... 

tp yelah... dlm perlawanan mesti lah ada kalah or menang... klu N9 kalah Ganu lah menang... klu Ganu menang, N9 lah kalah..... tp yg tak manis nya, Hai-O lak bagi N9 menang...... pun tak kisahlah... dia yg main dgn N9 kenalah bagi menang... tp tabik lah kat Hai-O sebb mmg otai dan superb lah..... terer habis di usia 32... lambat lak org nak nak kenal dia compared to Safee Sali.... aku rasa sama bagus lah cuma usia jek dah terlambat... ada mcm Zidane lak si Hai-O ni....

bak kata Hai-O "saya bermain utk pasukan..." of courselah..... 

Tapi tak sangka kan? N9 menguasai permainan.... tp bila Ganu sumbat kan gol tu..... terkedu den.... tak terkata,,, adik2 den kat rumah tu semua terdiam... kat stadium lagi lah... sunyi jap kat bhgn supporte N9.... tp  Kunnalan adalah wira.... menyumbat gol yg tidak ditampan kemas oleh keeper Ganu..... perghhh... bersemangat balik N9 walau lps gol Ganu tu nampak goyang diorg.... 

maka, itulah pencetus kemenangan N9..... maka Piala Malaysia milik N9... 

lepas match kat tibi aku tinggalkan adik2 aku kat rumah sebb ada birthday celebration kawan2 Vokay aku lak kat Kajang.... dah menang, maka tak yah tunggu lama2..... vroooomm lah ke Kajang... 

bersama geng2 pompuan..... yg baju biru tu tokeh restoran nya...
antara yg hadir....
 Happy Birthday to Zana Ismail, Ain dan Dila...... juga utk Imam...

and untuk Hubby ku yg tersayang.... terima kasih sebb sanggup luangkan masa kejap utk hantar gi sini lepas match tu... sbb Slangor tk masuk kan.... haaaaaaaaaaaaaaaaa.... 

hidup N9....!!!!!

Tiada ulasan: