Isnin, 10 Oktober 2011

Gambar Raya Gathering ...

dari kiri, nazreen, hajar, emma, Zura, Rose, myself

 Ini gambar raya gathering dari kamera profesional fotografer yaitu Uncle Ong. (ada 2 keping je pun..)... ini adalah senyuman manis sebelum majlis kami bermula.  Gadis2/mak2 org ini adalah para2 penyambut tetamu yg berlainan tugas pada hari itu... 

Aku? seperti biasalah usherette utk VIP pada hari tesebut...  tapi tahun ni menjadi usherette adalah sangat mencabar kerana 5 org waiter yg telah ditempah boleh melarikan diri kerana melihat betapa ramainya tetamu kami..... yg nak gelak tu, mcm lah dia kena serve semua 1400 org tetamu kami.... padahal diorg tu serve VIP jek.... adalah dlm 8 meja..... 

agak2  tugas sapa lah yg kena buat keje extra vaganza tu?... kami2 5 org secretary yg dilantik usherette vvip ni lah... sapa lagiii.... 
 punyalah lawa mekap kami, dgn senyuman yg manis di awal nya... tup tup bila dgr waiter lari.... dah boleh imagine dah keletihan kami..... sumpah letih sungguh kami berjalan handle kemah vip..... kacau tul.... .. klu tau pakai selipar jek... he he he...


dari kiri myself, my boss En. Ruslan, sarimah dan my GM, En Faridh
My boss, En  Ruslan akan bersara pada Dec ini... hu hu.... aku telah berkhidmat dgn dia since 1 August 2000... emmm korang kiralah brp tahun, brp hari aku duk mengadap keje dgn dia.... dr gaduh di tahun2 pertama sebb dia agak stress bekerja hinggalah ke menjaga bussiness development ni.... dia agak rilex sikit.... bukan sikit2 hari tau aku jaga my boss ni... pecah rekod kat company aku secretary paling lama jaga satu2 boss... anyway bos... thank you for everything.....

maka tahun hadapan, aku dgn boss lain, dan boss aku pun jadi guest jelah di majlis hari raya kami nanti.... 

all the best to me and my boss... 


Tiada ulasan: