Jumaat, 14 Oktober 2011

My Chubby Stick...

yess... akhirnya hubby ku managed to get me the Clinique chubby stick yg aku suka... keterlaluan tak klu aku kata setahun aku duk cari2 chubby stick ni.... kat KL, Sogo, Isetan, Parkson klcc sebelum terbang ke Florida last April until now.... kat shopping mall Florida dan Orlando pun aku tak jumpa... giler kentang tak logiknya.... padahal product dr US tu....

aku jumpa hanya seketul je kat LAX Airport... seketul je nya..... itupun kaler tak cantik sgt.... kata salesgirl kat LAX tu, production dia terlalu laju sampai tak dpt nak supply kat worldwide.... biar betikkk.... lip balm mcm tu pun tak leh nak kuarkan ?..

Semalam hubby balik dr jakarta, dia jumpa kat airport... 3 ketul terus dia angkat.... thank you very much hubby... you are very understanding....

apa bendalah Chubby Stick tu?.. ni haaa... bukan apa2 sgt pun, dia bukan lipstik dia bukan lip gloss just that dia tak mengeringkan bibir...... 

and the color sgt cantik... pandai hubby ku pilih...
Yang buat aku teruja dgn benda ni sebb mencari bagai nak rak.... pesen aku, lagi susah nak jumpa, lagi aku geram nak dapatkan.... maka dah jumpa..... he he he.... boleh lah tukar2 kaler hari2 ek... sebb ada 4 batang... aku notice lah lipstik aku ni semuanya brand Clinique ek.... morah beb kat US... tp hat ini beli kat Jakarta, mahal dr KL.. .wht to do... mencari bagai nak rak, bila dah jumpa takkan tak beli disebabkan mahal RM10 dr KL....

maka nanti kalau hubby offer nak pegi Boston next year boleh lah den buat meniaga lipstic kat sini... ha ha ha... Mac pun boleh meniaga kot... tp subject to mood aku lah nak beli ek....

Tiada ulasan: