Rabu, 19 Oktober 2011

I.C.C @ Hasil


15 October 2011

emmmm baru nak stori lak dlm blog  aku pasal cerita hari ICC... tahun ni kami kalah di peringkat mini konvensyen... kalah sebb mcm2 faktor.... especially facilitator kami sibuk dan tak reti dan kami2 pun semua mcm tak ada mood jek... imagine ek, projek kami tak habis.... waaaaaaaaaaaaa... projek dah cantik dah ni, tp tak habis.... anyway, tahniah tu Hasnaa, Atun, Nely, Helmi dan Naim sebb bertungkus lumus buat walaupun tak menang..... 

Hari ICC tu seronok lah jumpa kawan2 dr lain2 building which jarang2 sgt nak berjumpa nak sembang nak gelak.... aku pulak duduk sebelah Mariatun... emmmm asik kena tegur je sebb gelakkan orang... ha ha ha... tak senonok akak yat ni.... 
Gambar2 ini dr lensa kamera BB aku... tak lah brp cantik... sebenarnya tak ada hajat pun nak join ICC tu, tp hubby kata, tak baik event syarikat mcm tu tak pegi.... so aku pegilah.... anak dara ku ada group discussion rumah kawan dia, anak bujang ku ikut hubby gi meeting ... 



empty space?... mana pegi zul, faizal dgn aizat ni?...

sibuk amik gambar org, meh kita skodeng dia lak
para jelitawan HRA...
org sibuk ber ICC kat depan, kita sibuk berfesbuk... (gambar credit to Maryam..)
dr kiri, Wani, Maryam, dan Ima

Dr kiri, Atun (kwn gelak aku...) Kak imah, dan rozy
gadis pingintan, tp tak cukup korum, ain gi buang air... Ija dan Siti
tea break time.... (gambar credit to Maryam)
juara ICC, kump On Timer
penyandan juara kump Sparc... cayalah Jambu...
Utk pengetahuan kawan2 yg bukan dr budaya ICC, Juara dan naib juara akan dihantar ke pertandingan peringkat vendor Proton dan Perodua pulak... kat sana nanti mereka akan bertanding sesama vendor.... menarik kan?... syabas lah korang... mcm Kump On Timer dan Sparc ni, itu perkara biasa dah....
Sementara tunggu result ICC, ada Long Service Award lak... utk pekerja yg dah berkhidmat selama 5, 10, 15, 20 dan 25 thn pun ada sorang... hadiahnya berupa jam berjenama...
ini El sementara nak tunggu turn...
Elani aka El dgn hadiah 5 yrs LSA
Hadiah 10 yrs LSA, aku punya yg besar, Atun punya yg kecik,  tak puas hati Atun.. he he he
Jam Elani... cantik kan??? aku admire...

Jam utk Male Executive 5 Yrs... cantik juga...
Maka, tamatlah citer ICC dan LSA aku pada sabtu lepas..... 
Moralnya... kejelah lama2 pd satu2 syarikat hingga tepu mcm aku...  dah dpt 2x jam... 5 yrs (tidak ada pd zaman itu) 10yrs (Cerruti), 15 yrs (Cyma)....

Tiada ulasan: