Khamis, 17 Mac 2011

Counting Days to fly to Orlando

tik tok tik tok...... 

lagi 4 hari nak terbang ke LA dan seterusnya ke Orlando.... this time ever aku dpt flight murah MH direct ke LA.... masa penerbangan hampir 17 + 5 jam.... ayoooo.... sengal punggung aku atas kapalterbang tu.... korang ce imagine korang duduk selama 17 jam + 5 jam utk sampai ke destinasi.... tak pun korang try lah duk kat kusi opis tu selama waktu tu.... sure korang kejang.... masa aku mula2 ikut hubby travel... Allah je tau betapa boring tahap cipan garuda aku kat atas tu... tp dulu2 aku travel paling lama pun 9 jam, pastu transit Abu Dhabi or tempat lain utk connecting flight... tak lah giler aku dalam kabin tu.... (org kampung mcm ni lahh.... jobo amek...)

 dah lah nak travel kena pulak sibuk dgn kenduri kawin anak jiran aku kak ana.  Mana nak tinggalkan apa2 yg patut kat anak2 dan maid aku. Alhamdulillah, mak dan adik ipar aku willing nak jaga dan jemput anak aku balik sekolah nanti... tima kasih yea... 

Pagi td dah suh desi tunjukkan kat mira utk bersihkan beg travel aku, dan nak start packing sikit2 supaya tak lupa... kang kalut lah pulak nak beli itu ini sebelum fly... dahlah kenduri anak kak ana tu hari ahad... Isninnya dan kena travel.... uiishhhh... masa betul2 mencemburui aku....

so, pada kawan2 aku yg suka baca blog aku dan yg tak sabar nak tau citer perjalanan aku nanti, korang jengah2lah blog ni selalu... kot2 aku terjumpa Orlando Bloom ke tengah2 jalan kat Orlando tu.... (mcm lah mat orlando bloom tu duk kat orlando...) dan doakan aku sama, moga aku, hubby, staff hubby dan wife dia yg ikut serta pun selamat pegi dan balik....

Tiada ulasan: