Isnin, 7 Mac 2011

Manik untuk tangan Jubah Mak

Emmmm...... lagi 2 jam nak kena bersiap ke kenduri kawin Ara, siap je sutera kurungku, boleh aku capai jubah kain cotton mak ni pulak uk jahit simple crumble kat mak.... sebenarnya mak memang nak suruh aku jahit manik, tp aku sibuk sangat dengan manik sendiri, dan aku dah pesan, aku tak nak buat dlm keadaan kelam kabut nanti tak jadi.... 

Maka, siaplah crumble simple mak.... simple bangat deh..... rasa macam budak2 tadika lak yg buat.... ahhh belasah je lah..... janji buat.... simple ni, mungkin buleh tambah2 sikit manik tabur tu, tapi aku takut as tangan baju tu berkedut, nanti bila mak sarungkan tangan dia, manik tu putus klu banyak sangat.... simple2 boleh lah mak ya...... 
Aku ni sebenarnya geram, sebb crumble aku tak brp nak jadi lah... nengok org2 punya crumble yg sarat2 warna warni tu geram jek.... tp confirm manik crumble ni menggunakan manik yg banyak, no wonder quarter pounder, charge upah dia amat lah mahal..... yg sikit mcm ni pun guna byk tau..... 

Tiada ulasan: