Selasa, 29 Mac 2011

Hujan sesaja kat Orlando,, hari ke 7

Aduhai lah.... boring nya hari ni.... Hujan turun selebat2nya mcm kat hometown lak... rindu gak hujan ni kan? Tapi memang plan tk ke mana2 pun hari ni, sbb letih semalam tak habis lagi..... duk dengar radio Hot Fm... layannnn..... 

Line internet lak tersekat2 jek.... TV diorg lak mcm astro, asik on off jek... TV satelite jek... dah tu tivi lak tak ada citer lain balik2 berita, balik2 ramalan cuaca... 

so hari ni, aktiviti aku update blog, kemas beg, tidur, baring, tidur baring..... makan.... waaaaaaaaaaaaa!!! makan maggie jek?..... 

dan tersangat sedih..... cincin silver mickey mouse yg aku beli kat disneyworld utk farah dah hilang..... sedihnya..... sampai skrg tak jumpa, aku tak pasti aku letak kat mana.  Lepas tunjuk kat farah kat skype video tak jumpa dah.... seingat aku, aku letak kt dlm handbag balik, tp tak jumpa lagi.... waaaaaaaaaa sedihnyaaaa cincin tu mmg sgt lah comel utk farah yg suka pakai cincin..... sori sayang... ibu tak jumpa lagi dah... jenuh ibu cari kat dlm bilik ni.... ibu takut tercicir masa nak kuarkan barang dr handbag ibu..... 

Boringnya update aku hari ni kan? tak ada gambar ek.... takkan aku nak letak gambar bilik dgn beg aku lak he he .... 

so as for today.... ini lah citer aku sepanjang hari....dah lah bosan, nak chat dgn org msia, semua eh tidur... bila aku nak tidur baru org nak chat dgn aku.... ishhhh ..... 

Apa2 pun, aku appreciate segala pengalaman yg aku kutip kat negara orang... memang aku tak suka lah duk negara orang lama2.... tp utk aku grab the opportunity untuk ke negara orang, aku suka.... aku bukan pegi holiday ok... aku pegi dengan perasaan rendah diri....  orang yg pegi holiday of course dia pegi dengan tinggi diri sebb dia boleh pegi holiday...... yehaaaaaaaaaa... 

Apa tah aku bebel ni????? mahaplah... bebelan hujan sepanjang hari.... muahaaaa...

Kat tibi US ni tengah ada 'Presidential Address' on serangan ke atas Libya.... maleh nak dengar lebih2 sebb yg dia attack tu Libya... sikit2 pun aku terasa gak... eh aku kat mana ni ek? kat US kan?.... adeh....
lantak lah... aku tak campur...


to my only besfren kat Msia tu.... i love u..... ok..... thanks for everything.... ucapan aku untuk kau... kau vogue beb....

Tiada ulasan: