Selasa, 15 Mac 2011

Makan2 di Miyagi : 11 Mac

Muiz, Farah dan Desi
Aku dan Desi
Akhirnya.... setelah lama mencari restoran makanan jepun utk melepaskan rindu nak makan.... one of my fren bagitau kat bangi ni ada Japanese Restaurant yg halal.... dekat je kat Hosp Az Zahrah tu, Miyagi namanya (mcm nama tempat tsunami kat jepun tu...).... memang lah dah tau ada japanese rest kat situ, tp tak amik pot halal ke idak.... so bila hubby warded kat situ duk lalu lalang, rupanya memang halal..... 

So, jumaat malam hari hubby discharged dr ward, hubby belanja kami semua makan2 kat situ.... 

Yang paling suka Farah lah, sebb dia memang suka makanan jepun...

Meh tengok gambar antara makanan yg kami order tapi jangan nak tanya lak apa nama makanannya.... bukan aku tau pun... tau makan jek... tapi kan, tak feel lah makan kali ni... sebb sushi tu melekat2 kat celah besi2 gigi aku... maka lidah asik nak main2kan besi tu nak kuarkan nasi tu... ishhh tak suka lah ..... seksa jiwa raga bakul aku rasanya... Tapi si farah elok lah pulak.... 

Desi Yana... makan sebelum balik yea... lepas ni kamu buat sendiri sushi tu guna beras mak kamu tuai ek... he he
tengok tu Farah terer guna chopstiks... aku? tak pandai2 nya....
Muiz suka California Roll..
Eh mana hubby aku dalam gambar ni?.... ooo dia lah yg amikkan gambar, maka tidaklah dia ada dalam ini gambar....

Tiada ulasan: