Rabu, 16 Mac 2011

A Doctor In The House

 
Wah.... pagi2 buta aku ternampak buku ni kat atas meja ruang tamu rumah aku..... yang aku musykil, bila masa hubby beli buku ni? dia gi Jakarta 2 hari, sampai dr Jakarta late night mlm tadi, pastu kul 5 pg pegi balik ke airport nak ke JB lak.... En. Hubby beli kat Jakarta ke beli kat Malaysia?... musykil ni..... he he he... En hubby memang suka beli buku2 macam ni...

Apa yang menarik pasal buku ni? aku baru baca mukadimah... belum sempat nak baca apa2 pun lagi.... tapi buku ni tebal nyaaaaaaaaaaaaa..... hopefully Tun menulis dalam English yg mudah difahami dan mudah dibaca.... janganlah bombastic sangat bahasanya, kang 5 bijik dictionary kat sebelah aku masa baca kang.... 

Pada pendapat aku, baca buku2 biography mcm ni bagus gak.... untuk belajar cara orang2 berjaya berfikir, kalau pun ada rasa tak puas hati dengan peribadi dia, sila tolak ketepi... tak salah untuk ambil tahu dan mengetahui.... 

Cewahhhh... cakap mcm aku yg rajin baca.... sila tanya aku, biography sapa yg aku dah baca???? ha ha ha ha.. jap nak pikir jap....... 


jap ehhhh....


jap ehhh....


Tiada ulasan: