Selasa, 15 Mac 2011

Jahitan Manik utk Kak Aya

Wah.... makin galak lak aku menjahit manik ni.... kali n utk kak rohaya sebelah rumah aku..... dia nak pakai masa wedding adik ipar dia next week... kalut sungguh nak siapkan... suppose ada 2 helai, tp yg selai tu aku tak dapat nak siap kan... sori arr kak aya.... nanti lepas wedding tu lah saya buat manik lace tu yea.... naper lah manik2 aku look alike je ek... padahal style lain ni... naper lah tak mencabar langsung pattern manik aku... entahlah... aku ni jenis nak buat konsep simple2 je kot.... masa tak cukup lah... adeh.... 

trademark aku kot, ada kristal tu.... tapi balik2 kaler hijau je kristal tu... emmm...

Alhamdulillah kak aya suka pattern ni, dia kata simple dan comel... kalau sarat sangat susah nak jaga.... yess...

Tiada ulasan: