Jumaat, 18 Mac 2011

Radiasi ke AS... pulak dah....



Baru je semalam menghitung hari nak ke US, dah kuar front page paper hari ni radiasi berarak perlahan2 ke sana..... oooooo tidakkkkkkkkkkkkk!!!!!!...... dalam paper juga ada menyebut, radioaktif akan tiba pada HARI INI.... hari ini tu maksudnya dan nak sampai lah..... 

Aku seram gak ni, tapi en hubby buleh cakap, by the time dia sampai ke sana, dah tak ada dah...... 

Aku hanya boleh berdoa dan berdoa moga2 aku dan hubby selamat pegi, semasa, dan balik ke ke Orlando nanti. Aku ni perasan lah setiap kali kami ke US, ada je kisah2 benar, kisah2 hot yg terjadi kat sana.  Last year, kes bombing kat New York...jenuh aku kena cek terperinci everytime singgah kat airport US... semata2 kerna aku bertudung..... ini, kes radiasi lak..... 

Ramai kawan2 advise jangan pergi, tapi.........

agak2 kalau aku bagi alasan kat sini boleh diterima pakai tak?....... 

biar lah rahsia...... 




Tiada ulasan: